vineri, 27 decembrie 2013

fire de nisip

voi vorbi despre liceu, despre perioada în care am fost la liceu.

(1) clasa a 9-a - C.N. ”Grigore Ghica” Dorohoi

am intrat la liceu; cel mai minunat era că nu cunoșteam pe nimeni. nu mi-era dor de gimnaziu, deloc, nici de vechii colegi, nici de profesori. pentru că, sincer, nu prea am agreat multe persoane în gimnaziu. so, new life. am cunoscut persoane care mi-au devenit prieteni. prieteni care mi-au fost alături când sufeream din cauza restricțiilor stupide puse de bunică-mea (pe care nu o suport, btw), când eram fericită, când mi-era dor de casă. am cunoscut și persoane care m-au dezamăgit. din câte am observat eu atunci, profii erau total plictisiți de meserie, fără mari așteptări din partea noastră, și era destul de ușor. în special la mate și la info :)). dirigul era total absent. deși, când era vorba de absențele noastre, era mereu prezent. cel mai mult mi-a plăcut logica. deși acum nu mai știu nimic, atunci știu că eram pasionată de materia asta. am urât din toată inima istoria. aveam un prof imprevizibil :)). în mare, a fost ..frumos.

(2) clasa a 10-a - Gr.Șc. ”Dr. M. Ciucă” Săveni

yea, m-am transferat. drama vieții mele. am început anul școlar cu scârbă, pentru că mă întorceam la o majoritate de fețe cunoscute, neagreate. din 3 prietene foarte bune (pe care le aveam în gimnaziu), am realizat destul de repede că doar una mi-a mai rămas prietenă. m-am împrietenit cu încă o colegă (Mihaela :X...și-mi pare rău că a trebuit să te transferi!!). foarte repede, am realizat că biologia.......it's a serious shit. :)). primele 2 note au fost de 4, la istorie și la franceză, pentru că nu am crezut că e necesar să-mi fac temele :)). yea. deci eram eleva nouă, cu două note de 4 deja în a 2-a săptămână. it was funny. am demonstrat bineînțeles că nu sunt retardată, așa cum arăta catalogul, și asta fără prea mult efort. nu mi-am dat interesul prea tare în anul ăsta, așa că am terminat undeva, a 4-a pe clasă. și asta cu efort minim. ce să zic, clasa a 10-a am urât-o cel mai mult. din foarte multe puncte de vedere. nu eram de acord cu absolut nimic. unii profi mă urau, colegii mă urau pentru că mă aveam bine cu profa de română :)) it was funny.

(3) clasa a 11-a - Gr.Șc. ”Dr. M. Ciucă” Săveni

deja m-am resemnat că trebuie să-mi mai petrec 2 ani alături de acești oameni. deja devenisem foarte bună prietenă cu Ioana (John). ah, numai când îmi amintesc cine ne-o împrietenit... :)) it was funny. așa. a început anul școlar și mi-am propus să fiu prima pe clasă. it was extremly easy! so, am început să vânez notele cu 2 cifre. am început să fiu arogantă, am început să nu-mi pese de părerile celor din jur. mi-am văzut de ținta mea și aveam mereu statistica notelor celorlalți elevi buni din clasă. în clasa a 11-a am început și să fiu însetată de cunoaștere (bineînțeles, pe subiecte total paralele cu școala). îmi calculam absențele, cât să nu mi se scadă nota la purtare, pentru că eu chiar am crezut că a face 19 absențe este indicat :)). adică, nu vedeam de ce nu aș profita de ele, la ore precum fizică, geografie, biologie, unde uneori chiar nu aveam chef să merg. am chiulit, dar inteligent. :D. și mi-am atins scopul în final. it was funny.

(4) clasa a 12-a - Gr.Șc. ”Dr. M. Ciucă” Săveni

ultimul an alături de 2-3 oameni pe care îi agream și restul de vreo 2-3 sute pe care nu îi agream :)). cel mai marcant moment a fost când am cunoscut-o pe Andreea. and then, all became funny. yea. mergeam la școală pentru a căpăta informații. și la ore, și în afara orelor. m-am auto-proclamat detectiv :)). aveam strânse informații prețioase despre câteva persoane (lăbuș, lachi, laica, albă ca albastra, zato, simonel) :))) it was really fun. s-a terminat cam repede clasa a 12-a. cu niște chestii ce acum doresc a nu se fi petrecut. am învățat foarte multe lucruri, am învățat să nu-mi pese de cine nu trebuie, am învățat că trebuie să ignor ce-i în jurul meu dacă vreau cu adevărat să mi se împlinească un scop. colegii mă urau, pentru că mă aveam bine cu profa de română :)). then BAC-ul, then cluj.


the end

Niciun comentariu: