duminică, 8 decembrie 2013

omul nu este un animal

mă enervează, mă disperă, mă scoate din sărite, mă irită psihic, îmi provoacă cancer la sinapse, îmi vibrează în ritm alert timpanul - când aud sau citesc undeva că omul este un animal.
biologic dacă vorbești, da' strict la ora de biologie, ok.
dar să spună oarecine într-un oarice eseu / tratat / articol & co. că omul este un animal, și să zică de instincte și de gândire animalică...it makes me sick! absolut instant mi se face greață față de persoana autoare a spuselor.

eu consider că atunci când omul și-a gândit soluții pentru a evolua (egzemplu să-și facă o unealtă, sau orice o făcut el după ce o gândit) , a depășit stadiul de ”animal”.

așa că, inapților, dacă vă considerați animale care încă sujeți la țâța mamei, vă rog frumos, faceți afirmația cu referire strict la persoana dumneavoastră, eventual a animalelor printre care ați crescut!

(cu referire în special la un oarecine care a scris asta într-un oarice articol :D )


cu minimă cordialitate
și un sincer ”arzi pe rug”,
    rox
-------------
    :)
-------------

Niciun comentariu: