vineri, 2 august 2013

Despre Omu' Paiangăn

Despre Omu' Paiangăn (funny)
    zise Ellix

Omu' Paiangăn

Probabil că și tu ai aflat de Omu' Paiangăn de Cluj - Napoca .
Acuma no, cum să te abții cân' vezi tăt felul de oameni cățărați pe clădiri, sau pe acoperișuri, în copaci sau chiar pe la balcoane să le zici în felul următor: ”Dă-te jos mă, omu' paiangăn, ninune din nădragii tăi, prințule!”. Eu personal nu mă pot abține, și chiar am pățit să-mi iau o ceartă de la un nene ce uda niște flori pe o terasă, la înălțime ce-i drept. Deși nu văd de ce s-ar simți cineva ofensat că îl identific cu marele erou, Omu' Paiangăn; ar trebui să se simtă flatat, nu? Adică totuși, e vorba de un erou, de un personaj bun, nu mi se pare o jignire. Și acuma no, dacă eu nu mă pot abține din a da asemenea replici, până la urmă trăim într-o țară unde exprimarea este liberă, deci am dreptul să-mi exprim opinia. Și dacă eu l-am confundat pe nenea cu Omu' Paiangăn, dacă el ar fi fost o țâră mai deștept, ar fi trebuit să mă considere o oamă cu probleme la sinapse, nu să se ia de mine că zic ceva. Anyway, întâmplarea a fost destul de amuzantă în ansamblu, și nu, nu am să mă opresc prea curând, pentru că sunt bântuită de Omu' Paiangăn și mi se tăt înfățișează în foarte multe situații.

Niciun comentariu: