sâmbătă, 3 august 2013

Despre cum să te dai cu parfum

Despre cum să te dai cu parfum
           zise Ellix

Parfum, parfum, parfum....substanța aia făcută din ingrediente dubioase cu diferite miresme. Știi ce e ăla un parfum, nu? Foaaarte bine! Dar știi să te și utilizezi de el?
Știu că e vară și puți, dar nu trebuie să te dai cu un flacon de parfum ca să ascunzi asta, pentru că putoarea tot rămâne, și se împletește cu jumate de kil de urină parfumată și ajungi la un miros de se ofilește plopul când treci pe lângă el. Am avut azi o experiență, ce sper să nu mi se mai repete, și anume: mergeam liniștită împreună cu apa minerală, când trece pe lângă mine o domniță, a cărei mireasmă m-a făcut aproape să-mi golesc stomacul de plăcinta ce am ingerat-o de dimineață. Chiar nu îmi era în plan să trec prin asemenea experiență.

Eu zic așa:
1. SPALĂ-TE! Regula numărul 1 este aceasta...și dacă tot nu vrei să emani putoare pe unde treci, ai face bine să nu te speli doar o dată pe lună, că e vară, și căldura amplifică putoarea. Gândește-te la semenii tăi, dacă de igiena ta nu îți pasă.

2. DEODORANTUL! În plus, ca să nu puți, te poți da cu deodorant antiperspirant. Eu recomand să alegi unul cu mirosul foarte slab, dacă se poate și fără miros, da care să-și facă treaba. Și asigură-te că te-ai spălat înainte, că deodorantul ăsta nu ține loc și de săpun.

3. PARFUMUL! Vreau să te anunț că o sticlă de parfum nu este de unică folosință. Deci nu e nevoie să-l folosești pe tot odată, pentru că nu se va strica, și-l vei putea utiliza și cu alte ocazii în siguranță. Parfumul îl recomand în cantități foarte mici, astfel încât numa tu și maxim un metru în jurul tău să fie afectate de acea apă de colonie cu care te dai. Pentru că sunt oameni care chiar nu ar vrea să miroasă cu ce te-ai dat tu chiar din momentul când apari cu un kilometru în fața lor.

Mersi!

Niciun comentariu: