miercuri, 31 martie 2010

O, tu, iubire...



O, tu, iubire...

O, tu, iubire,
Sentiment ireal de fericire...
Tu, lanterna mea cand sunt cuprinsa de`ntuneric,
Ma porti, ma luminezi
Catre prapastie.
Ma impingi in prapastie,
Tu, iubire, calauza mea,
Jurandu`mi ca`mi va fi bine.
Tu, sentiment hipnotizant,
Ma faci sa ma las condusa de tine.
Nu ripostez.
Tu, iubire, iesi victorioasa.
Ma arunc plina de bucurie si vise ireale
In neant.
Si ma zdrobesc de raceala stancilor.
Si ma intep in spinii din juru`mi...
O, tu, iubire,
Sentiment ireal de fericire...
Am crezut in tine si am dat de spini.
Vraja ta a incetat.
Razionez.
O, tu, iubire,
Sentiment ireal de fericire...
Lipsita de vlaga, privesc in sus, la tine.
Tu razi, esti fericita...Felicitari!
Ai reusit din nou sa iti bati joc de mine!

Niciun comentariu: