duminică, 28 martie 2010

6 zile dupa Necropsie

6 zile dupa Necropsie

Vant. Picaturi de ploaie.
Vant din ce in ce mai puternic.
Sunetul produs de suflul vantului
Imi seamana cu chemarea mortilor.
Mortul imi striga numele.
Ma indrept spre cimitir.
Mortul pare suparat.
Ma striga tot mai des.
Ploua din ce in ce mai puternic.
Sunetul produs de picaturile ce se izbesc de noroi
Imi seamana cu sunetul produs de picaturile tale de sange
Ce se izbeau de podeaua rece,
In incaperea`ceea sumbra.

Ajung la mort.
La cenusa lui.
Da.
E suparat.
Imi cerseste inima`si`napoi.
Dar refuz.
Acum inima imi apartine.
Mortul repeta.
Eu cedez.
Scot inima din folia transparenta
Si o pun langa cenusa.
Renunt la mort.
El a renuntat demult la mine.
O lacrima curge in mine,
El pare fericit.
Nu mai ploua.
Nu mai bate vantul.
Subit, o raza de luna a fulgerat cimitirul.
S`a oprit mangaind inima mortului.
Ezita.
Eu am observat o picatura de sange
Ce se obosea cu toate fortele
Sa se scurga din inima.
Suvenir..
Cu lacrimi curgand in mine,
Cu inima inghetata,
Cu ochii tristi,
Si cu o sadica privire..
Plec..

Un comentariu:

Alice spunea...

foarte foarte frumos