luni, 22 martie 2010

Necropsie

Necropsie

Cadavrul tau...
Insetata...Il admir...
Atat de perfect cand tace...
Cu ochii lui inchisi..pe veci...
Pleoapele vineti imi amintesc
De apusul zilelor de mai
Pe care`l priveam sclipind de fericire..
Pe atunci...
Iau, cu lacrimi in ochi un cutit...
Privind lama lui,
Vad reflectandu`se buzele cadavrului...
Priveliste spulberata de o lacrima scursa de pe obraz,
Oprita, parca suspinand, pe lama ascutita...
Insetata, iti caut inima...
Lama aluneca usor...
O lacrima se contopeste cu picaturile de sange...
Ultimile picaturi de sange...
Ajung in final la inima...
O smulg cu sadism
Si o infasor intr`o folie transparenta...
Mi s`a spus ca i se va da foc cadavrului..
Si ca daca vreau sa pastrez ceva, pot s`o fac..
Si am ales inima lui...
Pe veci o voi pastra.

Au venit cei ce il vor lua de langa mine pe veci,
Mi`au spulberat visele...
Au luat mortul...
Nepasatori..
I`am urmat, plangand..
Ajunsa intr`o incapere sumbra,
Vad in mijlocul ei o inaltatura imensa
Si niste lemne aruncate la intamplare...
Nu realizam inca..
Dar era ultima data cand aveam sa vad mortul..
L`au pus in mijlocul inaltaturii..
Si cu ochii sticlind, i`au dat foc...
Si cadavrul ardea...
Si ardea..
Si ardea..
Lacrimile`mi nu mai dovedeau sa`si urmeze cursul pe obraz..
Erau obosite..
Curgeau lent..
Si apoi cadeau, lovindu`se de podeaua rece,
Pe care cu picioarele goale o calcam...
si s`a terminat...
A ars mortul..
Cu regrete, ma intorc si plec...
Cu inima invelita in folia transparenta...
Acum imi apartine!
PE VECI!!

Niciun comentariu: