marți, 23 februarie 2010

Vis de FEVRUARE




Vis de FEVRUARE

Daca te`as avea in fata mea....

As sta putin sa te analizez...

Si as observa ca te`ai schimbat...

Apoi..dorinte m`ar cuprinde:

Sa te privesc insistent in ochi..

Sa te strang puternic in brate..

Sa`ti strang mana intre palmele`mi reci...

Sa te mai strang inca o data in brate..

Sa uit ultima lacrima rece

Ce se plimba fara sens pe obrazu`mi arzand..

Sa`ti strang iar mana intre palmele`mi reci...

Sa te privesc inca o data in ochi..

Spunandu`ti ca, desi te`ai schimbat...

Vei ramane pe veci CEL de care m`am indragostit candva...

Si CEL pe care [apropo] nu l`am uitat...

Si te`as privi ore`n sir insistent in ochi...

Si ore`n sir ti`as strange mana`ntre palmele`mi reci...

Si ore`ntregi te`as strange`n brate...

Niciun comentariu: