duminică, 31 iulie 2011

de`ale omului

rox+Dea+madlen+john+ayl

ayl: zi repede
rox: repede
ayl: zi de unde stii
rox: de unde ştii
ayl: du te ca esti futere

Dea: asta-nseamnă că ne iubim unul pe celălalt...
rox: formăm un fel de Triunghiul Bermudelor
Dea: ce triunghi tu?? -.-”

rox: tu, am găsit un castravete...ohoa...
john: atât de mare (20cm) ? sau mai mare (30-40 cm) ?
rox: da` nu-i negru tuuu...
rox+john: =))=))=))=))

rox: las că vorbesc eu cu ăla să te bage şi pe tine în club 69
madlen: aăă? /:)
rox: aşa zicem noi la trib :))

madlen: ce-i aia o ”huditză”?
rox: scrie enciclopedie multimedia pe fruntea mea? :-??

madlen: ţi se pare cunoscută melodia?
rox: e de la o reclamă
madlen: de la dorna, că e cea mai bună...apă tip udă
rox: =))=))

madlen: mă plictisesc...
rox: mie-mi zici? eu deja-s plictisită de atâta plictiseală plictisitoare...

rox: aveam un laaaaaag..ohoo...dar l-am lăsat să se exteriorizeze
madlen: O.O

rox: cristoferii columbii mă-si
madlen: =))=))=))))

john: să ne îmbrăcăm şi noi cu haine cu stilasa (stil aşa)
rox: cu stilasa? un fel de neologism pentru stârlichici? =))

rox+john: vine o maşină? / da, vine o maşină! / nu, nu vine o maşină! =))

rox: îmi doresc să mă fi invizibilizat în momentul ăla...
john: invizibilizat
rox: invizibilizat
john: invizibilizat
rox: invizibilizat
john: invizibilizat
rox: invizibilizat
john: invizibilizat
...
rox: invizibilizat
john: invizibilizat

john: mai bine-ar fi mai bine s-o întrebăm mai bine pe profa mai bine
rox: WTF?? -.-”

rox: n-am realizat nimic vara asta...:-<
john: ce să realizezi?
rox: nuş...să efectuez teleportarea pe orbită...
john: =))

rox: îi foarti fain, foarti, foarti, foarti fain...îi foarti fain /de un infinit de ori
john: -.-” /:)

rox: vii bronzată
john: da îs bronzată
rox: deci vii bronzată =))

rox: cin se mai gândeşte când aude ”C”?
john: Cî ci? (moldoveneşte)
rox+john: =)))

rox: nu ajung la buton
rox: mai bine îmi utilizez mâna extensibilă pe care n-o am =))
rox: -.-”

Niciun comentariu: