joi, 17 iunie 2010

E timpul...

E timpul...


E timpul..
Ma indrept spre tine.
Imi sangereaza ochii si ranile din suflet..
Bate vantul, imprastiindu`mi visele printre petalele de crin,
Petale scuturate peste cavou.
Ploua cu picaturi reci ce`mi sterg de pe fata zambetul,
Ultimul zambet fortat si chinuit..
E noroi, dar nu`mi pasa..
Eu ma indrept spre tine.
Ploaia a sters orice urma de "tu" asa cum te cunosteam eu..
Te`a schimbat intr`un monstru..
Un demon buimac...exilat pe Pamant..
Parca esti doar o umbra
La inmormantare...
O alta umbra ratacita...
De ce ai venit?
Sa`mi amagesti si ultimele clipe petrecute deasupra noroiului?
Sau poate sa`ti ceri iertare...tu-demonule..
Sau nu..
Ai venit sa te bucuri...Sa razi de nefiinta mea...
Ma indrept spre tine..
Te privesc lacrimand pentru ultima data
Si ma intorc langa cavoul brodat cu diamante fine..
Vantul a alungat toate petalele de crin de pe cavou..
A alungat odata cu ele si amintirile mele..
Te`a alungat si pe tine-
Ai disparut-
Si plec si eu...

Niciun comentariu: