marți, 23 octombrie 2012

next days

Ziua 2.
ziua aceasta a decurs cu liniște mare, deoarece Willa și Xorpia au fost la împărțit prostie prin mușuroi. eu am stat liniștită și m-am bucurat de absența lor din compartiment pe cât posibil. nu prea sunt multe de zis aici. mie mi-a plăcut că ele erau plecate.

Ziua 3.
hmm. este ora 12 noaptea. i-am cerut Willei un cablu acu vreo 8 ore, și încă nu mi l-a dat, și se presupune că trebuie să-l împărțim. scorpia a folosit cablul aproape non-stop, dându-mi-l și mie foarte rar. văd că nu mi-l dă, îi trimit un bilețel prin lăcusta de pe geam și i-l cer încă o dată, presupunând că creierul ei nu are suficientă putere pentru a memora cuvintele mele. mi l-a dat. e 1 noaptea. mă bucur de el cât pot, că mâine mi-l cere înapoi pentru a-și satisface nevoile de apreciere. Willa este o furnică în continuă căutare de atenție. o cred. s-a făcut 5, mă pun să dorm. m-am trezit, am plecat și eu prin mușuroi cu treabă și m-am întors apoi. am lăsat tot în regulă și m-am înghesuit în părticica mea de compartiment. vroiam să mă lase singură. dar nu se putea. o venit gurile astea de canal la poarta mea și au solicitat să vorbească cu mine. bag pula. iar tre să le suport. mă duc. mă gândeam la mușuroiul natal. ele mornăiau. -Pa! eu am plecat! și m-am dus la locșorul meu și am stat acolo, pentru că prostia și retardul din jur mă indispuneau.

Un comentariu:

Un om spunea...

Lia, tu trebe să-ți dai eject din mușuroiul ăla infect cât de repede... da mai întâi cu vodka!