sâmbătă, 22 mai 2010

22 mai 2010 `s sentiments...

***
"John: ce frumos ai scris...
John: astea ar trebui sa apara si pe blogul tau.."


***
e exact ca si pufuletii...am punga de pufuleti in mana...si mananc din ea...si eu simt ca nu mai pot sa mananc...dar subconstientul meu nu ma lasa sa ma opresc...si continui sa mananc din punga...numai ca....diferenta e ca punga de pufuleti se termina la un moment dat...si in cateva minute dupa ce se termina, uit de pufuleti...raman doar cu starea aia ca am mancat cam multi....dar in mare, ce simt eu e exact ce simte o oricare alta persoana cand are o punga de pufuleti in mana...[alegoric]...


***
ma simt ca intr`un labirint...in inima labirintului, chinuindu`ma sa gasesc iesirea, murdara pe haine si pe maini din cauza noroiului provocat de o ploaie nesimtita...obosita, de cat am incercat...si tot incercat...si tot incercat sa ma catar pe unul din acesti pereti ce ma inconjoara...pentru ca tind sa cred ca daca voi reusi sa ma cocot pe unul din acesti pereti, voi vedea iesirea....

Niciun comentariu: